Kontakt
|
| 1 |
Kontakt |
3 202 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Status prawny lub forma prawna
|
| 2 |
Statut |
486 |
środa, 24 kwietnia 2024r. |
| 3 |
Status prawny |
461 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Organizacja
|
| 4 |
Organizacja Ośrodka Pomocy Społecznej |
576 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Przedmiot działalności i kompetencje
|
| 5 |
Przedmiot działalności i kompetencje |
316 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Kadra - Organy i osoby sprawujące w nich funkcje i ich kompetencje
|
| 6 |
Kadra |
526 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Struktura własnościowa
|
| 7 |
Pomoc publiczna |
300 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
| 8 |
Majątek podmiotu |
281 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
| 9 |
Ciężar publiczny |
303 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Tryb działania jednostki organizacyjnej
|
| 10 |
Tryb działania Ośrodka Pomocy Społecznej |
286 |
czwartek, 28 marca 2024r. |
Sposoby stanowienia aktów publicznoprawnych
|
| 11 |
Sposób stanowienia aktów publicznoprawnych |
467 |
środa, 24 kwietnia 2024r. |
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
|
| 12 |
Skargi i wnioski |
436 |
piątek, 29 marca 2024r. |
| 13 |
Dostęp do elektronicznego Urzędu Podawczego |
413 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Stan przyjmowanych spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania
|
| 14 |
Stan przyjmowanych spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania |
452 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych
|
| 15 |
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych |
265 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Treść aktów administracyjnych i innych rozstrzygnięć
|
| 16 |
Treść i postać dokumentów urzędowych |
279 |
piątek, 29 marca 2024r. |
Ochrona danych osobowych
|
| 17 |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z Artykułem 13 RODO w związku z nagrywaniem rozmów telefonicznych |
1 260 |
piątek, 25 sierpnia 2023r. |
| 18 |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z Artykułem 13 RODO |
299 |
piątek, 25 sierpnia 2023r. |
Ogłoszenia o naborze
|
| 19 |
Ogłoszenie o naborze - Referent ds. administracyjnych |
2 352 |
piątek, 26 sierpnia 2022r. |
Sprawozdawczość finansowa
|
| 20 |
Sprawozdanie finansowe za 2024 r. |
119 |
czwartek, 8 maja 2025r. |
| 21 |
Sprawozdanie finansowe za 2023r. |
239 |
piątek, 10 maja 2024r. |
| 22 |
Sprawozdanie finansowe za 2022r. |
321 |
poniedziałek, 8 maja 2023r. |
| 23 |
Sprawozdanie finansowe za 2021r. |
791 |
środa, 4 maja 2022r. |
| 24 |
Sprawozdanie finansowe za 2020r. |
1 015 |
piątek, 7 maja 2021r. |
| 25 |
Sprawozdanie finansowe za 2019 rok. |
1 092 |
czwartek, 7 maja 2020r. |
| 26 |
Sprawozdanie finansowe za 2018 rok |
1 135 |
piątek, 10 maja 2019r. |
Zamówienia publiczne
|
| 27 |
Zapytanie ofertowe dot. świadczenia usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi 2025 |
253 |
piątek, 27 grudnia 2024r. |
| 28 |
Dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w 2025 roku. |
258 |
piątek, 27 grudnia 2024r. |
| 29 |
Plan zamówień na 2024 rok |
308 |
piątek, 26 stycznia 2024r. |
| 30 |
Zapytanie Ofertowe - Dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w 2024 roku |
504 |
wtorek, 19 grudnia 2023r. |
| 31 |
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2024 r. |
1 037 |
poniedziałek, 11 grudnia 2023r. |
| 32 |
Plan zamówień na rok 2023 po zmianach |
288 |
czwartek, 7 grudnia 2023r. |
| 33 |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 |
351 |
sobota, 28 stycznia 2023r. |
| 34 |
Zapytanie ofertowe - Dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w 2023 roku |
718 |
piątek, 30 grudnia 2022r. |
| 35 |
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2023 r. |
1 711 |
czwartek, 8 grudnia 2022r. |
| 36 |
OGŁOSZENIE O STAŁYM NABORZE KANDYDATÓW NA OPIEKUNA PRAWNEGO DLA OSÓB CAŁKOWICIE UBEZWŁASNOWOLNIONYCH I KURATORÓW DLA OSÓB CZĘŚCIOWO UBEZWŁASNOWOLNIONYCH |
1 546 |
poniedziałek, 7 marca 2022r. |
| 37 |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 |
903 |
czwartek, 3 marca 2022r. |
| 38 |
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2022 r. |
2 499 |
poniedziałek, 10 stycznia 2022r. |
| 39 |
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Złoty Stok w 2022 r. |
2 403 |
środa, 15 grudnia 2021r. |
| 40 |
Konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej |
1 610 |
piątek, 7 maja 2021r. |
| 41 |
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego |
1 034 |
środa, 31 marca 2021r. |
| 42 |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 |
1 194 |
wtorek, 19 stycznia 2021r. |
| 43 |
Zapytanie ofertowe: Dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w 2021 roku. |
992 |
wtorek, 29 grudnia 2020r. |
| 44 |
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania chorego na terenie gminy Złoty Stok w 2021r. |
1 015 |
wtorek, 22 grudnia 2020r. |
| 45 |
Ogłoszenie o rozstrzygnięciu otwartego konkursu ofert |
1 169 |
środa, 9 września 2020r. |
| 46 |
Zarządzenie w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej. |
1 162 |
sobota, 18 lipca 2020r. |
| 47 |
Zapytanie Ofertowe |
1 373 |
piątek, 27 grudnia 2019r. |
| 48 |
Zapytanie ofertowe - dożywianie dorosłych mieszkańców gminy Złoty Stok w roku 2020. |
1 055 |
piątek, 27 grudnia 2019r. |
Projekty i Programy
|
| 49 |
Diagnoza potrzeb „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” – edycja 2026 |
141 |
piątek, 22 sierpnia 2025r. |
| 50 |
ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ – edycja 2025 |
398 |
środa, 26 lutego 2025r. |
| 51 |
NABÓR DO PROGRAMU „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” NA 2025 ROK |
665 |
wtorek, 13 sierpnia 2024r. |
| 52 |
FEPŻ - Program Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027 - Podprogram 2023 |
761 |
piątek, 29 marca 2024r. |
| 53 |
KDR - Karta Dużej Rodziny |
449 |
piątek, 29 marca 2024r. |
| 54 |
Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością - edycja 2024 |
282 |
środa, 14 lutego 2024r. |
| 55 |
PROGRAM „ASYSTENT OSOBISTY OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ” – SZACOWANIE POTRZEB NA 2024 ROK |
1 261 |
piątek, 1 września 2023r. |
| 56 |
Program "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2023 |
561 |
piątek, 17 marca 2023r. |
| 57 |
PROGRAM ASYSTENT RODZINY NA ROK 2022 |
686 |
piątek, 30 grudnia 2022r. |
| 58 |
Program "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2023 |
604 |
poniedziałek, 31 października 2022r. |
Dokumentacja przebiegu i efektów kontroli oraz wystąpienia, stanowiska, wnioski i opinie podmiotów ją przeprowadzających
|
Sposób dostępu do informacji publicznych
|
| 59 |
Sposób dostępu do informacji publicznych |
258 |
poniedziałek, 31 marca 2025r. |
Deklaracja dostępności
|
| 60 |
Deklaracja dostępności |
272 |
poniedziałek, 31 marca 2025r. |